Dop idag.

Idag är de dop för Athida. Halv två. Men vi ska ju vara i kyrkan en timme innan.
Har fixat mig klart nu i stort sett, eller ja hår och smink. Niclas påpekade lite fint att jag såg ut som i början av vårt förhållande, haha. Han är verkligen inte van att se mig fixad, haha.
Athida ligger och sover i knät nu. Måste försöka få henne att sova en gång till innan akten, vill inte ha en gnällig bebis då helst.

Igår var vi och dukade, och de vart perfekt. Kort kommer att komma senare.
Vi ska ju till källmora nu på morgonen med, och fixa de sista, typ blommor och sånt.
Sedan kommer alla tårtor, smörgås och vanliga. Och sen kommer svärmor med de hon bakat.

Känner mig helt nervös, avskyr ju att stå så där inför massa människor. Och de är ju ändå 44 pers som kommer.
Men de går nog bra, har ju de andra med mig, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0