Det gör så förbannat ont.

Tror seriöst att min stortå håller på att ruttna eller något. Den är totalt vanskapt för tillfället, massa äckel på den bara.
Men det är en vecka tills de kan snitta den, hade de inte varit för dopet hade jag satt mig på vårdcentralen tills de snittade den. Har så förbaskat ont i den. Kan knappt ha foppa skor ens längre. Kanske skulle börja äta kåvepenin? Då borde väl infektionen gå ur? Kommer förmodligen inte ens få på mig ett par skor tills dopet ens. Får väl gå barfota, snyggt. NEJ.

Vart i stan idag, handlat allt till smörgåstårtorna osv. Vart en hel del. Men nu är nog allt köpt iallafall.
Förrutom blommor. Men de åker vi och köper imorgon.
Niclas skulle ut på krogen ikväll, så då får han sova hos din bror. Lika bra de. V 19 är han ledig hela veckan igen :)

Athida ligger ute på altan och sover, för vi är hemma hos mamma. Ska ju hjälpa till och göra alla röror och mojs till tårtan. Imorgon kommer ju en hel drös med folk från Sthlm, mormor+Riggan, Jack+A-K, Rori+Maggan och Hanna. Maggan är förövrigt den som skolade in mig på dagis för si så där 18 år sedan.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila en stund. Athida är i en tillväxtperiod nu och äter ca var tredje timme, även natte tid. Gärna lite oftare då. Och nu vaknar hon.

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, fy fan vad bra! Roligaste på länge!:D

2009-04-25 @ 11:04:26
Postat av: Anonym

verkligen! haha:D

2009-04-25 @ 17:45:28 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag dör av skratt, allt jag läser är så jävla roligt..Fråga Lars Winnerbäck om sex, haha!

2009-04-25 @ 19:26:10 / URL: http://beesandhoney.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie´s Mamma

ja precis. men det är jag medveten om. men så är det på dom flesta syskonvagnarna så det går inte att hjälpa. jag tycker också om Emmaljunga, men just syskonvagn i emmaljunga skulle jag nog inte välja just för att dom har så stora o ganska tunga vagnar. men dom e fina o smidiga om dom nu har svängbara hjul. :)

2009-04-25 @ 19:43:40 / URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0