Dåligt med uppdateringar.

Har inte haft varken ork eller lust till bloggen. Var helt slut efter dopet. Men nu är man pigg igen.
Igår fyllde mamma år, men vi struntade i tårtan eftersom de vart en del på dopet och i måndags då de vart tårta kvar.
Var in till stan igår med mor och bröder. Sålde ena skötväskan till Emma, och sen köpte jag en bitring till Lillan. Det verkar vara tänder på G, köpte även en body i strl 80. Hamstrar lite så blir de inte så mycket som måste handlas på en gång sedan :)
Köpte även tavelhyllor på rusta, var på extra pris där. Måste ha till Athidas rum till ramar och sån hon fick i dopgåva.
Kanske skulle skriva vad hon fick i dop gåva? Fast de var så mycket, och måste ju minnas rätt med :P

Vakande ängelhalsband klänning+solhatt från Niclas vänner
Födelsestol, bodysuit, klänning från min Gudfamilj.
Ängelhalsband med månadssten + graverad ram från Niclas farmor+farbror+sambo.
Graverat smckeskrin från Athidas gudfar/farbror.
Fotoalbum från faster+sambo
Fotokarusell speldosa, tavla, födelsetavla, ängeljusstake från min familj.
Fotoram från Maggan (min dagisfröken)
Tunika + shorts från min kusin Rori
Bestickset från min morbror+sambo
Ram+speldosa+ask+nalle från min mormor
Matset (tallrikar och bestick) från Riggan.
Guldhalsband med hjärta från farmor
Pengar från farbror Eino + Pekka + Hanna
Fonder+ nalle från farfar+tjej
Tummen prasselbok från Niclas gudmor+sambo

Har säkert glömt något. Men massor av fint fick hon, och inget var likadant. Så de var super skönt.
Ska leta bilder till alla ramar idag, så man får upp de på hyllorna sen. Blir fint de.

Är inge fint väder idag, blir inte alls sugen på någon promenad när jag tittar ut. Men blir nog en sväng iallafall.
Imorgon ska de ju snitta tån. Om de nu går med infektionen i. Det visar sig. Har inte börjat med kåvepenin iallafall, lika bra att vänta tänkte jag. Skulle ju vara kul om vi kunde se på brasan imorgon.
Nu vill lilldamen ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0