BVC.

Idag vägde Athida 5300 gram och var 59,5 cm lång. Och huvud på 38,5 cm.
Så hon hade knappt gått upp 200 gram, men nu var sköterskan inte orolig eftersom hon följer sin kurva.
Hon blir helt enkelt liten och nätt sa sköterskan, och det var ju jag med så länge det varade :D

Frågade även om man kunde boka tid via bvc sköterskan åt mig. För har insett att mitt nageltrång inte ger med sig vad jag än gör. Och sköterskan lade om de och skrev till doktorn att de förmodligen blir operation, hoho. Läskigt värre. Nå, fick tid den 30 april. Inte länge kvar, nej nej.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hon har tur som är född liten och nätt ;)

2009-04-07 @ 09:26:39 / URL: http://kullinger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för det trevliga sällskapet idag!

2009-04-07 @ 13:54:55
Postat av: Anki

Glömde skriva mitt namn i förra inlägget hihi

2009-04-07 @ 13:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0