BVC + vaccinering.

Idag var det dags för tre månaders vaccineringen, en spruta i varje lår. Athida fick sitta i mammas knä när sköterskan stack, har fått för mig att Athida annars tror att det är mitt fel att hon får ont. Var hemskt att höra henne skrika så efter.
Men hon lugnade sig ganska så fort när tutten kom fram.

Athida vägde iallafall 5530 nu, och var 60,5 cm lång. Ligger på normal på längd kurvan och under på vikten. Men följer sin egen alldeles perfekt.

Än har hon inte fått nå feber iallafall, får se om de kommer till natten eller morgondagen.
Vi har iallafall varit ute och gått med Sabina och hennes lilla tre veckors bebis, som heter Hampus. Lite över en timme vart det. Skönt att gå men de var jäkligt blåsigt, inget roligt väder alls.
Hoppas på sol till imorgon och helgen, så vi kan vara ute lite mer. Är Athida feberfri tänkte jag att vi ska till stan och köpa de sista sakerna till dopet, typ body åt henne och strumpbyxor och sånt åt mig. Kanske nå annat fint med.


Kommentarer
Postat av: Linda

Fick Athida nån feber?

2009-04-17 @ 09:29:06 / URL: http://misskaiserdom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0