Söndag kväll.

Sitter och kikar runt i forumen lite på familjeliv samtidigt som jag kollar på bridget jones och pratar med kusin på msn. Är man kvinna så är man. haha.
Precis tryckt i mig en skål med ananas yoghurt, var mycket godare än jag kunat ana. Och tur var ju det.

Imorgon blir det nog kyrkis. Om de inte ringer om jobb, men de tror jag inte. Ska ju även till BM vid ett.
Ska bli kul och se om man gått upp nå i vikt. Känns som de, tycker jag gottat ganska mycket nu. Det är mindre bra.

Gått hela 23 fulla veckor idag. Underbart. 22 dagar tills könsultraljudet. Hoppas att Ärtan nu vill visa könet. Och att det är rätt kön sen. Skulle vilja köpa lite kläder ju. Som inte är svarta, beiga, gula osv..

Nej, ska prata klart, kika klart sen bege mig mot sängen.
Godnatt gott folk.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tror att ni kommer få en liten tjej ja=)spännande att se könet=)hoppas allt går bra med bebben och magen. kram//Sandra

2008-09-14 @ 22:37:54 / URL: http://latti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0