Rock For Moc

Idag åkte Niclas och dom få Rock for Moc. Hade också velat vara hela helgen.
Men jag klarar inte av att sova i tält nu. Är för kallt plus att min rygg skulle dö.
Var iskallt förra året, närmare bestämt minus fem grader. Då är det inte mänskligt att sova ute.

Men jag åker dit imorgon över dagen, eller 12-00. Får räcka.
Hinner med de viktigaste, och får träffa babe en stund.
Igår hade vi förresten riktigt mysigt på restaurang och grejer. Sånt gillas.

Nej, ska läga bloggar nu. Sen bege mig mot duschen.
Trevlig Helg.

Kommentarer
Postat av: Caroline - Adams mamma

Den va ny, priset kommer jag inte ihåg, min mamma & mormor betalade den :) men det är väl runt 8000 för sittvagnen & 2000 för självligginsatsen..

2008-09-05 @ 21:45:05 / URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0