RfM igår.

Igår var det som sagt Rock For Moc. Vädret var skit, regnade hela dagen, från 12-00. Inte alls trevligt, men fick duga ändå. Tur att man hade regnkläder och stövlar.
Kom hem vid halv två inatt, och bänkade mig i sängen på en gång. Slocknade väldans fort.
Vaknade och kände mig helt bakis, som att man supit hela kvällen.Usch.

Ärtan var inte alls lika glad i all musik. Vart det alldeles för högt, vilket det oftast är så sprakade han bakut som en häst ungefär. Men lika mysigt var det för de. Sparkarna är underbara. Även fast de känns lite underligt att någon ligger i min mage och sparkar på mig innefrån.

nej, ska nog fortsätta städa nu. Det behövs.

Kommentarer
Postat av: camilla

saknar dig nåt så otroligt!

2008-09-07 @ 14:30:03 / URL: http://camillalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0