Måndag

En sån där typiskt regning måndag är det idag.
Vart jobb på dagen, de ringde imorse. Givetvis pallrade jag mig upp ur sängen.
Har precis städat undan massor här hemma, slängt in en tvätt, moppat osv.
Nu väntar jag bara på Niclas, så ska han få hjälpa mig att bädda rent i sängen.

Varenda gång jag vaknade inatt fick man sig en spark. Visst är det skönt att känna Ärtan.
Så man vet att allt är bra, men inte mitt inatten. Då vill jag helst sova.
Måste passa på innan januari ju.

Fick fler jobbpass idag, bland annat den 23 december. Alltså typ 2 veckor innan BF.
Får se hur de går. Om ärtan vill stanna till nästa år eller komma detta. Hoppas dock på nästa.

nej, adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0