Ledig dag.

Studiedag i skola och förskola idag. Så det blev inge jobb. Men imorgon så.
Smsade Olga för någon timme sen, men inge svar. Min telefon börjar bli knäpp förövrigt.
Om man ska skicka sms måste man trycka i mellanslagsknappen tre gånger typ innan de blir mellanslag.
Och sen när man ska skicka sms vill de inte på första försöket, utan man måste alltid göra de två gånger innan de står meddelenadet skickat. Lite små drygt.

Lön imorgon. Vilket vart en helt okej. Mycket mer än jag trodde jag skulle få.
Så imorgon blir det betala av räkningarna, sedan ska jag ätnligen unna mig lite nya kläder.
Dels underkläder, och gärna ett par byxor till. Har tandläkare inne i stan nästa vecka. Så ska väl kanske kika på lite kläder då om mor har tid. Måste köpa någonting att ha på mig på Riggans 70 årsfest som är den 10:onde.

Nej, måste starta om datorn nu, laddade precis ner massor av uppdateringar ¨på mors dator.
Hon är inte för haj på datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0