Jag är helt slut.

Jobbat 9-17 idag. Eller fick gå tidigare men iallafall. Vid nio traskade vi till skogen. Vilket inte var lika lätt som jag trodde.
Ryggen var inte min bästa vän efter att ha promenerat upp och ner över stenar och rötter.
Hade jag varit smart hade jag tagit med mig stödbältet, men icke.

Imorgon är det bara rörelse i Kättinghallen för 4-5 åringar, så det blir nog inte lika drygt.
Ikväll är det äntligen ANDRA AVENYN, dagarna är ju ändrade, så istället för söndag, måndag, tisdag så kommer de söndag, tisdag och torsdag. Vart något besviken när jag satte mig vid tvn igår inge aveny kom.
Men ikväll så, alltid något att se framemot.
Efter de blir de dusch och sen sova. Garanterat.

Nej, ska kolla ams en snabbis. Inte för att någon ens vill anställa en som ska ha barn om dryga tre månader.
Men hoppas kan man ju.

Kommentarer
Postat av: frida

kan du inte lägga ut bild på magen :D vill se hur stor den har blivit :)

2008-09-23 @ 19:03:45 / URL: http://kullinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0