Inhandlat.

Har vart klädförmedling i Ramnäs i helgen.
Vilket innebar att Ärtan fick lite pyjamasar och sånt som var färdig mjukt. Vem vill sova i en hård pyjamas även om den är tvättad?
inhandlade även overall, lite strumpbyxor, och tygblöjor. Fick ihop ett riktigt fint paket med tygisar, för en super billig slant.
Allt annat än missnöjd.

Har inte förövrigt inte sovit många blundar inatt. Massa läskiga mardrömmar och otäckheter.
Men imorgon blir det läggning tidigt på kvällen, har en vecka jobb framför mig. Startar med en öppning.

Nej, orkar inte sitta här. hejdå


Kommentarer
Postat av: frida

Hej täcket är i sura nu.. vet inte när jag ska hit nästa gång men det blir nog i veckan i alla fall, annars kan vi bestämma en dag så åker jag hit :)

2008-09-21 @ 09:05:16 / URL: http://kullinger.blogg.se/
Postat av: Sabine

Nä vi har en träff i veckan och söker jobb gör jag ju endå :P men så jobbar jag ju som vikarie på förskolan jag praktiserade på ibland så det blir ju en bra inkomst till slut, bättre än inget alls :)

2008-09-21 @ 09:25:14 / URL: http://sabineandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0