Det är onsdag va?

Håller på tappar dagarna helt nu när man inte ha jobb alls. Men nästa vecka jobbar jag fyra dagar, den femte är det studiedag. Då får man in lite mer rutiner, plus att jag kommer kunna somna tidigare om kvällarna. Det är bra.

Har precis röjt lite här hemma, packat ihop lite som jag ska ner till källaren med snart. Fick även hem urban vagnen idag. Den andra får nog stå kvar hos mor några veckor till.

Är något litet möte i föreningen på söndag. Ska passa på att ta upp vart jag ska ställa barnvagnen sen. Eftersom vi inte har något barnvagnsrum, inge ramper ner till källaren. Och jag vägrar låta vagnen stå i trapphuset så länge som min käre granne röker i trapphuset. Luktar helvetet ändå.
Och det ska då inte lukta rutten cigg rök om min barnvagn. Det är en sak som är säker.

Nej, ner till källaren nu, sen hem till mor och laga mat tills de kommer hem.
Hej och adjö

Kommentarer
Postat av: Cassandra - Josefins mamma

De ska vara 7kg ;)

2008-09-17 @ 17:19:02 / URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0