Tisdag kväll.

Betyder Andra Avenyn. Sitter hos mor fortfarande, väntar på att Niclas ska komma så han kan hjälpa mig hem med maten jag inhandlat idag. Alldeles för mycket för att jag ska orka bära upp helt själv.

Ärtans tapeter har kommit, vet inte om jag sagt de. Men nyss kollade mamma på dem, och nu går hon runt och sjunger. Kanske blir så att man gör det direkt när man kommer in i hennes rum sen. Åh, kan tiden gå snabbt så jag kan få börja boa tack? Bara 11 veckor kvar. Bara. Eller hur va. Känns som en evighet, nog för att dessa veckor gått snabbt. Men iallafall. Barnmorskan på torsdag, sen borde de börja bli träffar varannan vecka istället för var tredje. Ska bli kul och se om man gått upp en massa nu, kan ju hoppas att jag inte gjort det. Inte allt för mycket iallafall.

Nej. Kom nu Niclas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0