Niclas är världens bästa :)

Pratade nyss med Niclas i telefon, och sa lite fint att jag ville ha mat från Vanessas idag. En ost och skinksallad.
Och de skulle han ordna. Så snäll han är.
Det är iallafall slut med att han ska ta med pizza, blir alldeles för många kilon på min kropp på de viset.
Har knappt vågat ställa mig på vågen sen jag var hos BM sist, men på tisdag visar det sig.

Mor och Tarmo är och köper en ny bil nu, eller bil och bil, snarare en buss. En åtta personers. Dom tycker att de behövs eftersom jag åker med de en del, och när Ärtan kommer blir det en person till i familjen. För nå körkort för mig innan Ärtan kommer är bara att drömma om. Orkar inte med de, de får bli till sommaren om vi har tur. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0