Mitt i veckan är vi nu.

Jobbat klart för den här veckan verkar det som nu. Är helt slut, både i huvud och kropp.
Ärtan har levt rövare hela dagen. Magen har åkt i vågor. Men det är bra mysigt måste jag medge.
Nu först vågar mammorna på dagis fråga om jag ska ha barn. Haha. Verkar så ja. :D

Skulle föra över pengar till ett konto, men slog fel kontonummer. Så har setat i telefon ett bra tag för att kunna få tillbaka pengarna. Ganska mycket pengar, för oss iallafall. Men verkar som att de kommer ordna sig. Får väl hoppas på de bästa.

'Ikväll är de pysselkväll, men orkar inte gå ner. Tar de nästa vecka tror jag. Niclas kommer när som helst med så. Nu kom han bara för det.
Nej. Orkar inte nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0