Misslyckad rulle.

Nu vet jag exakt vad som var felet med budapestrullen. Jag gjorde smeten för fet på plåten när den skulle gräddas. Så när jag skulle rulle ihop bottnen med grädde och allt på till en rulle, ja då vart det inte en rulle. Utan mer en missbildad hög med sprickor överallt.
Men ska nog gå att gotta i sig iallafall.

Ikväll ska lillebror sova hemma hos mig. Måste gå och köpa lite julmust tills dess. Kanske något annat gott med.
Ibland får man faktiskt unna sig det.

Niclas ska ut på krogen ikväll, hoppas han får de trevlans med grabbarna. Imorgon kommer svärmor och hämtar mig så ska vi åka på kalas för henne och svärfar i v-ås. Skulle tro att hela hans släkt kommer också. Blir nog bra när det är klart. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0