Lördag morgon.

Vaknade tidigt av att jag hörde Harri i hans sovrum. Men orkade inte gå upp så sov 30 minuter till. Sen vart det frulle för
oss, och han käkade även upp chipsen från igår.
Funderar på att gå ner till mor innan jag ska mot stan. Måste mäta ut skötbordets delar som Pekka ska såga till idag förhoppningsvis. Vill se om mina planer fungerar. Gör de de kommer det bli super i badrummet.

Har massor med saker som måste bäras ner i källaren. Men tar nog de när Niclas är hemma. Orkar inte släpa en massa saker. Ska även kila ner och kolla in vår tvättstuga, de har tydligen kommit nya maskiner. Kanske kan bli värt att börja tvätta mer där i framtiden? Eftersom vår tvättmaskin inte alls vill som jag vill alla dagar.

Blir nog borta hela dagen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0