Äntligen helg.

Kom hem från jobbet vid ett, och började dona och ha mig lite. Sen insåg jag att en snabb vila inte kunde skada. Var ju ganska trött eftersom jag började sex imorse. Sagt och gjort gick jag och lade mig i sängen och kollade tv vid halv tre tiden. Jag vaknade för 20 minuter sen. Så nu är frågan kommer jag kunna somna ikväll? Förmodligen.
Behöver krya på mig i helgen känner jag. Halsen gör bara ondare och ondare som man har svalt sandpapper eller något. Men är för slö för att gå till konsum och köpa mucoagin. (stavning?) Som man för övrigt inte får äta som gravid. Men vad fan det är den ända halstabletten som fungerar ju.

Känns som det är så mycket jag behöver göra förtillfället. Måste köpa virke, väldigt snart. Så jag kan bygga sorteringsbänken i hallen, så det blir lite mer plats. Måste även hämta skötbordsdelarna hemma hos Pekka så jag kan se om det blir något skötbord i slut ändan. Har ju så många planer just nu känns det som. Måste även hämta tapeterna i Hallsta. Sa till Niclas att jag ville ha upp tapeterna innan 1 dec. Och de skulle väl fixas som de lät iallafall.
Blir super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0