Tisdag var det ja.

Kom nyss på att det faktiskt är tisdag. Och det betyder ju Andra Avenyn.
Slutade ju väldigt spännande i söndags så.

Mor var nyss upp och lämnade hyllan jag köpte på ikea i lördags. Eftersom jag inte ska bära så tungt.
Sen tittade hon in i Ärtans garderob och konstaterade att hon har allt och lite till. Haha.
Bortskämd är bara förnamnet. Mer lär hon få. Vår prinsessa ♥

Ska nog börja bege mig mot duschen strax. Brukar bli att jag duschar en bra stund när inte Niclas är hemma.
För då duschar man sittandes i tre hundra grader så ryggen får lite värme och avslappning.
Mamma sa även de nyss, det är inte konstigt att ryggen gör ont med tanke på hur stor jag är egentligen.
Folk frågar flera gånger i veckan om man ska ha tvillingar, eller om man ska föda inom två veckor typ. Sen blir de lika chockade varje gång när man säger nej, ska föda EN tjej i januari. Så det är ett tag kvar. Haha.

Nej. Duschen var det.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anki

Här var det tvärt om. Syntes ju knappt att jag väntade lillan. Många blev förvånade då de såg oss med barnvagn hihi.

Linnéa låg väldigt långt in mot ryggen och så var hon ju inte så stor då hon föddes heller. ;-)

2008-11-18 @ 20:40:04 / URL: http://anki74.blogspot.com/
Postat av: camilla

tjockis<3

2008-11-18 @ 22:06:20
Postat av: Linnea

Du vet väl att man kan kolla på Andra Avenyn på svt:s webbsida. Då kan man se alla veckans avsnitt efter varandra :P

2008-11-18 @ 22:37:25 / URL: http://linneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0