Pysselkväll.

Onsdag idag. Vilket betyder pysselkväll. Blir nog inte där så länge idag. Är helt slut efter dagen med jobb.
Men det är bra mycket skönare att ha jobb iallafall än att bara gå hemma och inte få en krona.
Imorgon börjar jag halv sju. Slutar ett. Sen blir det hem och tvätta.
Måste även bygga klart skötbordet. Blir nog kanon när det är klart.

Är sjukt sugen på julmust. Men har ingen hemma. Bara en massa tomma flaskor. Och är för lat för att gå till konsum och köpa. Så då får det vara.

Camilla H skulle prata med mig om någonting ikväll på pyssel skrev hon i sms. Är så nyfiken så jag knappt kan bärga mig. Haha. Snacka om att göra en nyfiken när hon säger Vi tar det ikväll. Eller är det bara jag som är för nyfiken? Frågan är.

Nej. måste läsa lite bloggar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0