Julmust och apelsiner.

Niclas kommer hem snart. Bad han åka och köpa apelsiner och julmust först.
Måste ha något att gotta mig med nu ikväll. Undrar i hur fint skick han är i förresten.
Supit från fredag till söndag. Haha, säkerligen ett minne.
Minns när jag, Camilla, Linda, Ina och Oskar åkte till Sälen en helg med tanke att bara supa.
Måste vara typ 2 år sedan kanske. Tiden går undan.

Ringer de inte om jobb imorgon så blir det kyrkis.
Var ett tag sen man var där och umgicks lite.

Ska spela lite bloons nu. Har hittat nya banor. Jippi. Mitt beroende har kommit tillbaka. Haha

Kommentarer
Postat av: camilla

ja du..det var tider det:) fast undra om man inte har det lite bättre nu?:) mitt beroende försvann aldrig för bloons, jag började om alla bloons spel jag kunde hitta och spelade alla igen, haha + att jag gjorde nick beroende också! så jag vart mäkta glad när du skickade sms av två anledningar, för det första så var det så kul att du skrev sen att det finns nya bloons! det kommer att förgylla min vardag ett tag framöver:) tack! som du kanske märkt så har jag tagit bort min blogg...orkade inte ha den kvar för folk jag inte vill ska ha något med mitt liv att göra läste den och pratade om det som stod där. så nu vet du det:) saknar och älskar dig så fruktansvärt! pussar och kramar // din fru<3

2008-11-16 @ 20:20:02
Postat av: Jessica

va e de för roligt spel...???

2008-11-16 @ 20:28:32 / URL: http://simon-wilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0