Jobb.

Blir jobb idag. Börjar 11 och slutar 18. Om jag har barn tills dess? Har jag säkerligen. Brukar inte ha sån tur att jag får sluta tidigare. Men gör inte så mycket. Har ju en massa gosiga ungar där istället.

 Försöker övertala Niclas att vi ska till stan imorgon. Jag vill handla julklappar. Niclas tyckte det var lite tidigt. Men om en månad är jag kanske inte i ork för att gå på stan flera timmar. Så lika bra att göra det nu. Iallafall tills hans sida av släkten kanske. Min är inte lika noga. Hahaha. Blir nog ändå bara julklappar åt pojkarna. Kan inte skriva vad eftersom de är in och kikar ibland här.

Måste knepa ihop en egen önskelista med, haha. Blir lätt att man bara vill ha saker till Ärtan. Men något ska man väl få önska sig? Vet att jag verkligen vill/behöver en ny mobil. Skulle vilja ha en med en ganska så bra kamera, så jag kan skicka kort på Ärtan till Niclas sen när han är i lumpen. Så missar han inte allt kanske. Men önsketänkande.

Måste göra mig klar för jobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det är ju inte därför din dummer=P

2008-11-07 @ 10:53:58 / URL: http://latti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0