Inga tapeter än..

Tapterna har inte kommit upp än. Tog längre tid än vi trodde med spacklet i skarvarna.
Sen åkte Niclas på bio med sin far och bror. Så imorgon har Niclas lovat att de verkligen ska upp.
Annars blir jag galen. Då är jag inte rolig vill jag lova.

Niclas kommer hem vid tolv i natt.
Så jag sitter och dricker julmust och äter apelsiner. Bra gott är det.
Hängde faktiskt upp julgardinerna i köket idag. Eftersom vi höll på möblera om så var det lika bra tyckte jag.
Men så juliga är det ju inte heller. Men mysigt vart det.

Snart är det jul, sen nyår, sen kommer vår prinsessa :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer väl på fredag!? :) Du kan ju ta med dig någon om du vill :)

2008-11-23 @ 09:24:43 / URL: http://kullinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0