Garderob.

Mor ringde nyss och undrade om vi ville ha en garderob till. Vilket vi givetvis vill ha.
Har sagt att jag vill ha en till Ärtans alla kläder, med häng del i, så man kan hänga alla klänningar och såna saker.
Och nu ska vi få en från pojkarnas pappa, som han skulle göra sig av med.
Problemet är att den är i furu, och jag avskyr furu. Men jag kan ju alltid måla den vit tänkte jag.
Blir det inte bra då så är det inte hela världen. Men ska nog duga tills vi vill lägga pengarna på en riktigt bra garderob tills längre fram.

Köpte en tröja på HM idag. Super skön med polokrage. Avskyr ju polo annars, men nu när kylan kommer kan det vara skönt tänkte jag. Sen köpte vi även en skötbädd med beiga hjärtan på. Råkade vara samma mönster som amningskudden såg vi när vi kom hem, men gör inte mycket. Mönstret är ju fint så.

Nu ska vi knata ner mot mor min. Niclas ska kolla på deras väggar. Eftersom han ska lägga upp tapeter där med.
Så. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0