Går inte att ladda upp bilder.

Har lillebror här över natten. Så nu har vi precis sett klart på filmen vi hyrde, Superhero movie.
Var en parodi på Spiderman. Men lillebror garvade för fulla muggar. Så det är ju huvudsaken.
Moffat både ostbågar och chips har vi gjort med. Eller ostbågar för min del.

Kom på att det bara är 42 dagar till BF. Fatta 42 dagar. Det är inte ens länge. Nu kommer veckorna gå fort. Liksom v 35 imorgon. Jag plussade nyss, och var då i vecka 5 typ. Det har gått 30 veckor. Vart har tiden tagit vägen?
Snart är hon här, om de blir en hon? Förhoppningsvis, eftersom de var de de sa på Könsultraljudet.

Nu ska vi fortsätta se på tv. Är helt slut redan nu. Skulle somna som en stock om jag la mig, men några timmar till ska man nog måsta orka med. Ryggen gör ont, så funderar på en varmdusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0