En månad till julafton :)

Slog mig precis att det bara är en månad kvar tills julafton. Det är ju inte länge.
Snart måste man börja baka och hålla på. Så allt är klart någon vecka innan jul helst.
Orkar kanske inte stå super höggravid och baka en hel dag sen.

Sitter hemma hos mor nu. Niclas håller på och ska börja renovera här nu. Det ska upp nya tapeter här med.
Såg när jag kom från jobbet att många av mors grannar hade adventsbelysningen uppe redan.
Jag vart ioförsig lite sugen igår med. Men nej. Får allt vänta tills på lördag iallafall.

Imorgon är det föräldrautbildning från 8.30-16. Blir nog en lång dag. Så jag hoppas verkligen att vi får ut något, annars är det bara en massa förlorade pengar för oss båda. Men något vettigt kanske de har att informera oss om?

Ska sociala lite med min man nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0