Bloons.

Kom inte så långt igår. Vart förbannad för att pilen inte ville dit jag ville att den skulle åka, så jag stängde av allt och sket i det rätt ut sagt.
Men snart ska jag ge mig på en bana på nytt.

Niclas är hemma från jobbet idag. Han hade typ tusen grader i feber inatt. Brände mig tame tusan på han om jag rörde honom. Men jag tror det bara är kroppen som behöver vila efter hans kryssning i helgen.
Så idag blir det inge jobb med Ärtans rum. Men finns fler dagar på veckan.
Har iallafall lagt in alla hennes kläder i hennes garderob. Måste medge att hon har ganska mycket kläder redan nu.
Blir en bortskämd liten skit. :)

Nej, Bloons var det som kallade.

www.ninjakiwi.com


Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a



Tänkte bara fråga dig vad du brukar göra för att lyxa till vardagen lite extra??



Ha en bra dag!

2008-11-17 @ 15:05:56 / URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0