Bänkjävel.

Köpte ju en bänk från jysk för några veckor sen. Den var ju trasig. Så vi bytte ju den. Öppnade till och med paketet på affären för att se om de var samma sorts skador. Men nej den såg hel ut.
Packade upp bänken hemma idag. Och vad ser jag? Bänk jäveln är trasig. Jag blir hysterisk.
Stora hackmärken i. Och sånt vägrar jag, speciellt när den kostade 600 kr.

Mor fick ringa jysk och de lovade att betala tillbaka 300 kr. Plus att jag får en ny bänk.
Då är jag nöjd. Så mor byter nog den imorgon när hon ska till tandläkaren. Och är den inte hel då ska jag personligen klappa till varenda kotte på jysk.

Ska nog börja fixa det sista på skötbordet. Måste se om de blir som jag vill.
Hoppas verkligen de.

Tack för kommentarerna om magen, går tyvärr inte att svara på många av ers sidor.
Camilla, din blogg är död. uppdatera mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0