Örebro.

Idag åkte vi till örebro. Det var jag, Niclas, Bettan, Jerry och Kjell. Alltså hela Niclas familj.
I Örebro träffade vi Madde och Calle (syster+pojkvän)
Och åt sedan på restaurang, eftersom Madde fyller 26 imorgon. Himla trevligt blev det.
En grekisk restaurang, med överfulla tallrikar. Undrar om det var meningen att man skulle orka äta upp allt?

Efter det vart det lite shopping, Niclas skulle ha t-shirtar och skjortor.
Sen åkte vi till Mega, eftersom Madde jobbar där innebar det mer rabatt.
Det var ju inte helt fel, köpte kofta till studentklänningen och linne som jag ska ha på N´s student.
Köpte även en jacka till lillebror en didriksons street, tyckte den var vrålsnygg och att han förtjänade den.
Frågan är ju abra kommer han använda den? *Hoppas på det*

Nej, ska göra Niclas sällskap vid tvn, sitter hemma hos mor och passar ungarna.
Mor skulle till Falun och hämta största lillebror då han misskött sig lite.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade isåfall behövt lite hjälp.. :)

2008-05-03 @ 21:12:15 / URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Helena

Örebro måste vara världens bästa stad =P
(Jag bor i Örebro)

2008-05-03 @ 21:12:55 / URL: http://misspoodle.blogg.se
Postat av: Denise

Saken är den att jag redan varit på soc och frågat. För mig spelar det liksom ingen roll, vad som är jobbigt eller inte. Jag gör allt för Kevins skull. Men för att man skall få bidrag på soc så måste man hoppa av skolan, vara uteliggare och gärna bryta på något udda språk och ta konstiga tabletter. Dem förklarade klart och tydligt för mig att; "Vi är minsann ingen bostadsförmedling". Så egentligen, skattar vi åt dem för att dem i sin tur skall hjälpa andra, så är det bara att lägga ned soc nu på en gång!

2008-05-04 @ 15:19:37 / URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0