Onödiga fyllor.

Idag mår nog halva ramnäs bakis. Men inte jag. Inte en enda droppe alkohol begav sig ner för min hals. Inte ens i min mun. Förstår igentligen inte hur man såg fram emot valborg förr. Det var fester och massor med alkohol.
Var hur skönt som helst att vara helt nykter. Börjar mer och mer fundera på om jag även ska vara nykter på studenten. Har ju trots allt 41 dagar på mig att bestämma mig. Kanske skulle satsa på alkoholfritt då. Då minns man nog mer av hela studenten. Som ändå bara sker en gång. Och det vill jag ju minnas.

Funderar starkt på att be någon köra mig till Ica maxi. Vi måste handla. Frågan är ju om Niclas är körduglig.
Han har inte kommit hem än iallafall. För han festade i Sura igår.
Skulle vara gott med annat än knäckebröd och mjukost numera.
Sen var ju ica maxi så gulliga och skickade mig en storköpsrabatt. Det gillar jag.

Jag vill ha sommar nu. Ge mig det tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0