Sista dagen som artonåring.

Imorgon är jag inte arton år längre. Jag börjar bli gammal.
Och med tanke på hur gammal jag är, måste mina föräldrar vara typ hundra snart. :D

Imorgon bitti ska Anna och jag åka till badhuset och sola. Men de blir nog bara 20 minuter.
Vill inte bli knallröd igen. Haha.
Sen blir det skola, sen hem. Middag med älsko, sen bastu och mys.
Perfekt start på helgen.

Lördag är det Harri dag. Han ska alltså sova här, tills på söndag eller måndag?
Det bestämmer han. Då blir det melodifestivalen och popcorn skulle jag tro.
Harri har nämligen fått för sig att när han är här måste man poppa popcorn i kastrull.
Men just den saken ska vi få bort, speciellt när vi poppar i maskinen nu också.

Nej, ska se Simpson nu, sen bädda ner mig under täcket.
Godnatt

9 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0