Melodifestivalen

Har Harri här inatt. Så vi har precis kollat på Melodifesivalen. Innan dess poppades det popcorn, plus att han hade med sig både chips och dricka. Så nu sitter man här och är proppmätt på popcorn. Inte bra.
Men ibland ska man väl få fläska?

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker, och det börjar kännas i nerverna.
Är redan nervös för flygningen, tänk om det blir turbulens? Tänk om planet störtar?
Ja, jag är övernervös. Haha.

Vill bara ligga på stranden och pressa i mig sol, allt för att bli brunare.
Och tänker inte ta med mig någon läxa som är ogjord heller, allt får vänta tills jag kommer hem.
Eller om jag gör det innan jag åker, om jag orkar vill säga.

På tisdag har jag inga lektioner, så då skulle jag kunna plugga en del på förmiddagen.
Sen ska jag upp till Virsbo för att leka med Linda och Camilla.
Skulle behöva åka ner till badhuset då med, för att simma. Inte sola. Haha

Nej, måste underhålla Harri nu.
Munnen går i ett på han, inte tyst i mer än 30 sekunder. Snacka om grabben är släkt med Funcks. :D
Nu ropar han, bye


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Re: Verkligen. Han är snyggast ever!

2008-03-15 @ 23:12:03 / URL: http://rebeccah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0