Ledig idag.

Idag är jag ledig, igen. Ska nämligen till habiliteringen angnde lillebror.
Vi ska nog åka om en halvtimme kanske. Mor är på jobbet, men tyckte hon sa vid tio.

Sitter här med brillorna på mig, känner mig som en riktig glasögonorm.
De är så jävla ovant att ha brillor på sig. Glömmer liksom bort att ta på dom när jag just sitter vid
datorn och läser.

Idag kommer äntligen Niclas♥ hem, inte setts sen i söndags.
Så nu kommer han sova hemma tills på söndag igen. Vilket betyder att jag kommer kunna sova.
De är helt sjukt att man inte kan sova ensam, frågade alla bröder igår om någon ville sova här
så jag kunde få lite sällskap. Men ingen nappade på mitt förslag.

Nej, ska göra mig klar nu.
Skriver kanske mer sen, beror på vilken tid vi är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0