Kväll.

Nu är det mörkt ute. Ska se LA ink, sen andra avenyn. Och där i mitten någonstans ska jag hänga upp tvätten.
Och ställa mig på Oribin en halvtimme.

Började faktiskt packa lite smått idag. De är så himla mycket man ska ha med sig.
Känns ju liksom som om man ska flytta. Haha.

Jag blir så förbannad på en viss liten typ. Att en människa inte kan ge med sig och fatta.
Aja, ska ge upp de där.

Niclas har åkt till stan, kommer hem på onsdag.
Förresten så kommer min kusin hit snart, eller hon är här när jag kommer från GC. Och hon ska ha en bebis ♥

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack för kommentaren...
Jag kommer inte ta bort bloggen! :) Vi får se hur det blir med upplägget i bloggen i framtiden!

Råkade radera designen ppå min blogg, så nu håller jag på och fixar en ny. Hahah!

2008-03-16 @ 20:27:38 / URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Miss Emelie

åhh tack! jag jobbar som Personlig assistent inom bemaning.

2008-03-16 @ 23:38:01 / URL: http://www.metrobloggen.se/msemelie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0