Grattis till mig själv.

Inte en rynka mer än vanligt har jag hittat i mitt fejs idag. Möjligtvis är jag något rödare.
Men det beror nog allt på att jag solade solarium imorse. Himla skönt det där är alltså.
Nu blir det lugnt på ett tag, inge mer innan resan iallafall. Plånboken tillåter inte det.
Var föresten och växlade in lite pengar till euro idag. Det kan ju vara bra att ha med tanke på att vi snart åker.
Är så pepp så det finns inte.

Var ju in till stan, eftersom det inte går att växla pengar i Ramnäs, konstigt va?
Bytte även tillen längre kedja på halsbandet jag fick av Niclas.
Ett väldigt fint halsband, trodde allt att hans mor hade valt det, men inte de inte.
Tur är väl de, att han kan själv, haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna musik, har insett att hårddisken har sjukt mycket musik.
Sådant som jag aldrig hört förrut, och massa nytt med för den delen.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0