Midsommarafton.

Spenderas i lugn och ro. Blir till att grilla hemma hos mor, med familjen + Pirjo och hennes dotter.
Blir nog bra. Får väl se om barnen ska se på någon stång eller inte.

Igår hade jag sista uppgiften i religion B. Då jag och läraren webcammade och pratade i tel samtidigt.
Han var lite imponerad av mina diskussions svar gällande människors rättigheter. Så därför tyckte han att jag skulle ha Vg i slut betyg. Tack tack. Så nu är min skoltid totalt slut. Nu kommer jag aldrig mer behöva göra en skoluppgift om jag inte vill. Det känns toppen.

Nog för att jag vet att det blir högskolan så småning om. Men den dagen kommer senare tror jag.

Kryssning på söndag, med lite spa och så. Blir skönt. Gissar jag rätt sover väl en annan bort hela resan.
Men vad gör det. Haha.

Nu vill jag bara ha onsdag, snälla låt allt vara bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0