Huvudvärk.

Ute är det helt svart på himlen. Tycktes mig höra ett buller för ett tag sen. Men de kom inge mer så det verkar som om internet kan vara på. Har en huvudvärk som heter duga, så det kanske skulle behövas lite oväder?
Lite åska och blixtrar, det är mys.

Håller även på laga mat, kyckling med spiralpotatis.
Väntar på att Zeb ska komma hem så han med kan äta.
klockan sex är det senast slut på aros cupen. Så han borde infinna sig här hemma snart.

Ska vända kycklingen brb, så där.
Vill ha jobb nu. Orkar inte gå hemma.
Men på onsdag blir det jobb. sen förhoppningsvis har jag jobb fram till vecka 33.

allt hänger på om en i personalskaran ska få gå på havandeskapspenning. Vilket jag hoppas.
Får då blir det mer jobb till mig. Gå hem gå hem gå hem. haha.

Nej, orkar inte sitta här och ruttna.
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0