Det ljusnar.

Solen skiner och ute är det hett som fan. Mindre än sju dagar kvar till studenten.
Känner mig inte pepp alls. Men kan bero på hur man mår. Men hinner nog allt bli lite pepp innan
man står där med mössan på huvudet och skriker för fulla muggar.

Imorgon tar Niclas studenten. Ska gå på den, sen hem med Bettan till de och fika.
Sen blir det nog hem, och bege sig mot Södertälje.
Niclas ska ju ändå på äventyr, och eftersom han inte bor hos mig längre så behöver jag inte bry mig.

För om jag inte skrivit det, så har Niclas flyttat. Om det är tillfälligt eller varaktigt vet vi inte än.
Men det kan enbart tiden avvisa. Därav mitt tillfälliga temperament, samt humör.

Nej, skriver mer en annan dag. Om jag känner för det.
Kramhejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0