Om sanningen ska fram så..

Lägger  man ihop flera olika symptom som beskrivits i bloggen den senaste tiden kanske man kan luska ut lite saker.
Bland annat att jag varit sjukt trött,  sjukt sugen på vissa saker, samt haft en bebis simmande på sidan.

Någon som fått en hum vad jag talar om?


Saken är att den 10 januari blir jag mamma.
Jag och Niclas ska alltså ha barn. Lite olägligt med tanke på hans lumpartid.
Men vi vet, att vi klarar allt oavsett.

Igår var vi på rutin ultraljudet. Allt såg bra ut med bebisen.

Så här ser vår bebis ut.


Kommentarer
Postat av: camilla

åh, älskade fru! kommer bli världens sötaste bebis. önskar att vi träffades oftare..puss<3

2008-08-01 @ 11:03:14 / URL: http://camillalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0