urtrött..

känner mig som en mumie idag. har inte sovit många timmar inatt.
det var alldeles för varmt i sovrummet, och tog man av sig täcket vart det för kallt. vilket dilemma.
klockan ringde kvart över åtta, men snooza till kvart i nio. sen var de bara stressa in till stan och till tandläkaren.
bettskenan vart slipad och likaså mina tänder.
niclas köpte skor, och tröjor, till mig med. haha.
sen vart det ikea, köttbullar är givet där.

och nu är man hemma, ligger på soffan nerbäddad under en filt.
jonas skulle komma hit senare, får väl se vilken tid han kommer.
då bänkar nog jag mig framför tv i sovrummet, så grabbarna kan umgås.
funderar på att baka bröd, om jag orkar? har ingen vidare bra köksassistent.
men kanske går ändå.

vad har ni gjort idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0