Torsdag den sjuttonde januari

Dagen i skolan har varit skit. så jävla mycket att göra, nationellt i svenska B, där man ska prata i 4-7 minuter inför klassen. hur kul och lätt är det på en skala?
har precis skickat in mitt religion uppdrag, tvekar starkt på att jag blir godkänd.
hade jag vetat hur det var att läsa distans hade jag aldrig gjort de, aldrig.

niclas är på ku, idag med. men skulle komma hem tidigt.
får hoppas att han ska umgås med sin far och bror imorgon.
så jag och camilla kan leka hemma hos oss.
rikigt trevligt att umgås så mycket igen. som det alltid var förrut. under alla år.
när vi var unga och galna. haha.

nej, ska spela lite bloons nu :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahaa, unga och galna?:D

2008-01-17 @ 18:37:56 / URL: http://camillalarsson.bloggsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0