Religion B...?!

jag blir tokig på den kursen. meningen är att jag ska läsa 100 sidor, skojar inte.
det är alltså så mycket, sen utifrån det ska jag svara på 4 frågor.
hur lätt är det att få med allt det vikitga på dessa 100 sidor, till 4 svar.
när man inte ens har en lärare att disskutera med.
varför valde jag distanskurs?!

om det är någon som har haft religion B kan ni ju skriva en kommentar.
så kanske du kan hjälpa mig.
allt ska vara klart den 21 januari.

har läst 30 sidor i svenska boken idag med,
så nu har jag bara 30 kvar, så är den utläst, sen ska jag bara skriva en analys på den.
känns som det är alldeles för mycket skolarbeten just nu, och jag började jobba med dem alldeles för sent.
men, ingen idé att gnälla, min sits ju.



imorgon bitti ska jag till tandläkaren kl 1o. ska slipa skenan och tänderna
inte allt för kul, men det måstes.
nej, kan inte sitta på internet och nödra. böckerna ropar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0