Projektarbete

Något som jag blir tokig på. Har setat nu sen jag kom från skolan vid tre. och nu börjar de går framåt känns det som. Vilket är lite för sent. för tydligen ska de lämnas in redan innan påsklovet. så det börja bli ganska brådis.
ska nog försöka träffa Anita någon dag i veckan och prata med henne om jag kan åka med ner till något av länderna och se hur de går till. hoppas ju att jag kan de, och att jag har råd om jag nu får det.
iallafall kommit upp i strax över 25 timmar, bara 55 timmar kvar då. haha.

Kom iallafall underfun idag att om jag ska kunna arbeta med skolsaker hemma måste jag nästan sitta nere hos mamma. för hemma är de för tyst. hemma hos mamma idag var det fullt liv, ungarna skrek och massa härj, och då kunde jag skriva sida efter sida. men här hemma är det alltid så tyst, så jag kan inte koncentrera mig.
konstigt nog så är man nog van att jobba när det är sjukt skrikigt. så är det att ha flera småsyskon.

bara skrivit om massor av skolsaker idag. men det tar upp hela min tid just nu känner det som.
allt det dryga kommer nu innan studenten känns det som. vilket är jävligt drygt.
ska alldeles strax sätta på dvd med teckenspråk steg 1, så jag kan öva lite på det. man glömmer bort alla tecken
hela tiden, speciellt när man inte ha haft det så ofta.
så nu är det bara börja plugga med nästa sak. detta är min fritid närmaste månaderna. välkommen till mitt "liv"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0