mätt och belåten..

Niclas har precis lagat mat åt oss. kött med wok och nudlar. himlans gott vart det.
så nu sitter man som en mätt padda i soffan, ska snart ta och ta ner alla julgardiner.'
nu ska julen ut, illa kvickt. haha.
ska övertala niclas att vi måste köpa nya gardiner till köket, haha. han kommer absolut inte gå med på de.
men man kanske lyckas? om jag flörtar lite först. hahaha.

jonas är på väg hit nu iallafall. och jag ska byta gardinerna, sen lägga mig på sängen och läsa
klart min svenska bok. utan att somna, får se hur det går. speciellt när man inte förstår mycket av boken, för den är alldeles knepig och på gammalsvenska, lite små komplicerat men det går, eftersom man måste.
nej, skriver mer senare kanske.
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0