Jag blir knäpp.

Har letat runt på internet nu i timmar känns det som. har setat och kollat balklänning. har inte bestämt än om vi ska gå, beror på vad den där förbannade klänningen kostar. eftersom jag vet precis hur den jag vill ha ska se ut så blir det vldigt mycket svårare. måste ringa runt och kolla vad det kostar att hyra klänning med, om vi nu ska på balen. skulle ju vara en rolig grej, är ju inte ofta man går på bal annars.

satt precis och kollade löshår också. vill ju förlänga håret till studenten. och det kostar ju lite det med.
det blir en för dyr vår för oss i år. men man tar ju bara studenten en gång i livet så.
och eftersom inte mamma tagit det ens, så är jag först. hahahha

nej, måste hitta på nått vettigt att göra. ska se miami ink nu, sen andra avenyn.
pusshejs

Kommentarer
Postat av: Tu madre

tack, han gör mamma superstolt :9 det underbara är att han ALLTID är glad också! :)

2008-01-20 @ 19:08:25 / URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0