Har man inget liv så.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja
Vem Var Det? Och När?
Niclas, för fem minuter sedan
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
sån där god apelsin sörja.
Vad åt du senast?
popcorn
Har du fått någon komplimang idag?
njä, inte så vitt jag vet.
Har du varit med i en rättegång?
japps.
Är du polare med grannarna?
haha, nä, kan jag inte påstå.
Vilka länder har du bott i?
sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag
Har du däckat/spytt för att du druckit?
ja, har inte alla det? :D
Hur bra är din syn?
behöver glasögon, men orka.
Har du varit på ett party?
typ Ja :D
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din syrra?
Lycka till, haha
Har du varit utomlands?
Finland, Cypern, Turkiet
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? 
Bara varit på ett, och det var väl ingen höjdare kan jag säga.
Vad var den senaste drömmen som du minns? 
ingen aning, minne om en guldfisk :D
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
hemligheter
När var du riktigt sjuk senast?
kommer inte ihåg
När såg du en kändis senast? Vem var det?
finns inga kändisar i den här byn
Vad gjorde du klockan 1 inatt? 
antagligen låg jag och snarkade.
Vad ska du göra efter det här?
ingen aning, sova kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte än iaf ;)

2008-01-15 @ 22:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0