Fortfarande torsdag.

Lämnat bilen idag. och pratat lite med Niclas mamma om studenten och hur han ska ha sitt.
med tanke på att hans släkt är minimal, och min är maximal. haha.
Mitt "firande" är bokat för Folketshus som sagt. och niclas blir hemma hos hans mamma.

imorgon har jag samhäll, sen natur. men naturen kommer jag knappt hinna vara med på.
ska nämligen in till Kvinnoläkarna imorgon eftermiddag. aldrig varit där, men dom ska tydligen vara bra.
bara hoppas på att man inte får någon tjurig gammal kärring.

nej, ska se 2900 Hapiness nu på trean. måste se om de är något som är värt att ödsla tid på.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Åh gud, det är inte cigg man brukar vilja ha när man har värkar. och det är nog inte det första man bör tänka på när man har fött barn. dessutom är det skadligt för både barnet i magen oh när man ammar. fy fy. men här i sverige sköter vi oss! ;)

2008-01-24 @ 20:35:47 / URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0