andra avenyn

Nu är andra avenyn slut för idag.  och jag förstår knappt vad som händer i den serien.
väntar på att Niclas ska komma hem, hatar tisdagar igentligen. eller hatar att vara hemma ensam överhuvudtaget.
är nog för att när man bodde med mamma var det alltid någon av ungarna som gnällde, så de var aldrig tyst.
sen nu när vi bara är två styckna är de jämt tyst med. vill ha mer liv när jag är ensam ju.

snart skulle Vingar av glas komma på ettan. så jag ska nog se den. var flera år sedan jag såg den sist.
så tills dess ska jag bädda ner mig i sängen och knäppa på tvn.
så godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Satu

Hej gumman!

Vill tipsa dig!
Vill du vinna en ny design av din blogg,så surfa in hos mig för GUDRUNs skull och läs instruktionerna! ;D

Kramz

2008-01-23 @ 17:13:15 / URL: http://satuelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0