100 allmänt dryga frågor.

1. Fullständigt namn? Nathalie
2. Exakt ålder? 18 år och 10 månader.
3. Vart bor du? Ramnäs
4. Bor tillsammans med? Niclas och två katter.
5. Husdjur? Katter
6. Färg på ditt hus? Pissgult kanske?
7. När är du född? 1989
8. Klass? Tredje året på Barn och Fritid
9. Vilket år tar du studenten? Tjugohundraåtta.
10. Något jobb? Ja
11. När gick du upp i morse? halv nio, som alla andra skoldagar.
12. När ska du sova ikväll? Runt halv elva-elva, som jag brukar
13. Duschat idag? nepps, men ska.
14. Kramat någon idag? nej.
15. Pussat någon idag? Ja.
16. Vad har du ätit idag? Frukost, lunch och kvällmat
17. Dagens klädsel? mjukisar som alltid, och en tröja.
18. Dagens smink? Naken, alltså osminkad
19. Dagens sötnos? ingen aning.
20. Dagens roligaste? Inte mycket.

SOCIALT

21. Har du många vänner? 
så jag klarar mig.
22. Hur många har du kysst? vem räknar?!
23. Vem kramade du senast?  Niclas
24. Hur många har du haft sex med? ja du...
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen aning, ingen?
27. Har du pojk-/flickvän? ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Camilla, okej, gör de puss älskar dig också.

FAVORIT :

31. Film?
ingen aning
32. Låt? inge speciell
33. Mat? kyckling
34. Dryck? Cola.
35. Färg? Vad som hellst.
37. Stad? Stockholm
38. Land?  något varmt.
39. Ämne i skolan?  Beror på vilket humör jag är på..
40. år? vadå dum fråga?

SENASTE :

41. Personen du tänkte på?
Jag tänker hela tiden.
42. Personen du kysste? Niclas
44. Gången du spydde? när jag var riktigt sjukt bakfull för ett tag sen
44. Gången du grät?  var nog ett tag sen
45. Pizzan du åt?  kebabpizza säkert
46. Gången du var i Göteborg? typ när jag var 4 månader
47. Gången du var i Stockholm? Höstlovet kanske?
48. Gången du var full? 6 januari 2008
49. Gången du var hög? aldrig vart. 
50. Personen som såg dig gråta? Niclas

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt?
Vitt
52. Hund eller katt? katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på
54. Tv-spel eller datorspel? Dataspel.
55. Singel eller upptagen?  upptagen
56. Hångla eller puss? Pussa.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?  inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad?  Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? Blont
61. Blåa ögon eller bruna? blåa
62. Choklad eller lakrits? givetvis choklad. :D
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? Cola!
66. Pizza eller kebab? kebab
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Älska
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL

70. Personer du älskar?
Flera på olika vis
71. Personer du hatar? Flera jag ogillar, ja.
72. Pojk-/flickvänner du haft? Dummafrågor.se
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? säkert fler än man tror..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? några
77. Gånger du varit hög? 0
78. Personer du saknar just nu? Ganska många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? just nu är de helt iallafall

VEM

80. Vill du kyssa nu?
känner inte för att kyssas just nu
81. Ska du träffa imorgon? dom i skolan, och förhoppningsvis Camilla
82. Sjöng du senast för? Niclas, när jag fulade mig i bilen.
83. Hade du senast en msn konversation med? Camilla tror jag
84. Spelade du tv-spel med senast? Bröderna igår.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Niclas och/eller Camilla, beror på vart resan bär. 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?
Ha ha ha.
87. Förtjänar att dö? Ingen
88. Är söt? Din mamma tror jag
89. Vill du sova jämte inatt? Niclas som alla andra nätter.

VAD :

90. Gör dig glad?
Ingen aning.
91. Gör dig ledsen? Missförstånd.
92. Vad vill du helst göra nu? inte ett skit.
93. Önskar du att du slapp göra? Dö.
94. Vill du ha nu? Pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Köksassistent
96. Längtar du till? Finns väll några saker som jag längtar till.
97. Tycker du om dina betyg? Helt ok.
98. Ångrar du i ditt liv? Ja.
99. Är det bästa som hänt dig? ingen aning faktiskt.
100. Hur mycket är klockan? 17:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0